جک و اس ام اس جدید
هرچی دلت بخواد
اطلاعات کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
نویسندگان
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هرچی دلت بخواد و آدرس alikhanedan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دیگر موارد

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 116
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 116
:: کل نظرات : 4

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 4

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :
جک و اس ام اس جدید

مخاطب خاصم برگشــته میگـــه: امیـــر!می دونستـــی خیـــلی خوبی؟
مـــن: بلــــه!
_:حتی می دونستـــی من عاشقتـــم؟
مــن: بلــــه!
_: تو چی عاشقمـــی؟؟
مــن: دردت چیـــه تو؟ خودت که می دونـــی دوست ندارمممم کچــل:(
_:شوخـــی می کنـــی بیشــور تو همش همه چیُ شوخــی می گیـــری!
مــن:-/
_: میــذاری بشینــم پشتٍ رُل؟؟
مــن: پــر رو نشو دیگـــه!
_:نگه دار میخــوام پیاده شم! 1ساعتـــه دارممم چی میگـــم به تو؟ میگم دوست دارمممم!
مــن: منُ یا ماشینمو؟؟
_: هر گلـــی بویٍ خودشــو داره عشقـــم!
مــن دیگه هیــچ صحبتی ندارم...
مخاطب خاصمم گیجـــه! شانــس مــانســم که کــج مــج!
تو این وضعیـــت اینُ کجــایٍ دلم بــذارم؟؟؟
می ترســـم قاتل شــم اولٍ جوونـــی!
لعنت بر شیـــطون! مخاطب خاصه داریــــم؟؟؟؟؟

فرستنده : امیر21


کاش!...
سر جلسه امتحان بهت تقلب نمیرسوندم...
نگات محاله یادم بره‎;-(‎

فرستنده : y f s

امام علی ع خطاب به فرزندش امام حسن ع :
هنوز قدم در راه نگذاشته، در فکر رفیق و همسفر باش و پیش از انتخاب خانه ، به همسایه بیندیش.

فرستنده : فیروزآباد모즈타바 가셈사뎋

امروز امتحان ادبیات داشتم بعد یکی از بچه های ضد حال کلاس برگشت
گفت خانم این سوال دوتا جواب داره کدومو بنویسیم دبیم نامردی نکرد گفت هردوشو بنویسید
همچین دلم میخاست بزنم جفتشونو له کنما خو دوست عزیز من تو یکیش موندم
دومیشو کجای دلم بزارم اخه
همکلاسیه ضد حاله من دارم اخر سر از دست اینا من تجدید میشم والاااااا

فرستنده : ساغر17

همیشه سخت ترین نمایش به بهترین بازیگر تعلق دارد،شاکی سختی های دنیا نباش،شاید تو بهترین بازیگر خدایی…

فرستنده : #koroush#

شادی را هدیه میکنم حتی به کسانی که قلبم را سخت خراشیدند

فرستنده : ml2.m0j74l34

عشق چیز عجیبی نیست عزیز دلم!
همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم...

فرستنده : *+*A~g~h*+*

دم از بازی حکم میزنی ! دم از حکم دل میزنی ! پس به زبان قمار برایت می گویم :
قمار زندگی را به کسی باختم که تک دل را با خشت برید ! جریمه اش یک عمر حسرت شد ! باخت زیبایی بود ! یاد گرفتم که به دل, دل نبندم , یاد گرفتم از روی دل حکم نکنم , دل را باید بر زد جایش سنگ ریخت که با خشت تک بری نکنند...!

فرستنده : tedi

بخشیدن کسی آسان است، اما اینکه بتوان دوباره به او اعتماد کرد، داستان کاملا متفاوتی است.

فرستنده : #koroush#

به زندگیم پوزخند نزن!
روزی کسی را داشتم که با تمام وجود صدایم میکرد...عشقم...

فرستنده : *+*A~g~h*+*

به سلامتی پدری که لباس خاکی و کثیف میپوشه میره کارگری برای سیر کردن شکم بچه اش، اما بچه اش خجالت میکشه به دوستاش بگه این پدرمه!
به سلامتیش بزن لایکوووووو

فرستنده : *+*A~g~h*+*

من از"معبود"یکتایم فقط یک چیز میخواهم،نگیرد هرگز از قلبت امید استجابت را.

فرستنده : حمد

سلامتي دوستي كه ازم پرسيد"مگه عاشقي"؟گفتم آره،توقع داشتم بگه:عاشق كي؟كه بهش بگم عاشق تو ولي بهم گفت:به "سلامتي"خواستم بگم:"با تو"گفتم:بگذريم،اون هم گفت:گذشتيم."به همين سادگي"

فرستنده : حمد

اونایی از این ترم نتونستن درس بخونن و قول میدن از ترم بعد بخونند لایک کنن :)

فرستنده : MRJB*محمدرضا*تبریز

شرمنده مي کند فرزند را ، دعاي خير مادر ، در کنج خانه ي سالمندان ...

فرستنده : *+*A~g~h*+*

تعداد بازدید از این مطلب: 1225
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1

نویسنده : HAJI
تاریخ : جمعه 22 دی 1391
نظرات
مطالب مرتبط با این پست

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








درباره ما
به وبلاگ من خوش آمدید
منو اصلی
پیوندهای روزانه
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید